French manicure

De curand mi-am achizitionat niste benzi pentru unghii foarte dragute si m-am gandit sa imi fac un french manicure pentru a le incerca. Sunt foarte usor de folosit, deoarece se lipesc usor pe unghie si ofera un aspect placut manichiurii.

Pentru aceasta manichiura frantuzeasca aveti nevoie de: un lac de unghii alb, un lac de unghii incolor cu sclipici si benzi de culoarea neagra pentru unghii.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii baza-protector.
Pasul 2: lipiti benzile pentru french manicure pe unghie.
Pasul 3: realizati un french manicure.
Pasul 4: lipiti banda neagra pe unghie, pentru a forma o linie dreapta deasupra french-ului. Am pozat mana impreuna cu banda pentru a vedea cum arata. Se lipeste pe unghie banda si apoi se taie cu foarfeca.
Pasul 5: aplicati un strat cu un lac incolor cu sclipici.

Va multumesc pentru vizualizare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu